vrijdag 9 januari 2015

Pakketje geitenkaas salade!!!

Even tijdje weggeweest van mijn blog door dat ik het wat druk had onder
 andere verjaardagen en feestdagen en door wat mindere leuke dingen.
Computer was gehackt foto's verloren, instagram account opnieuw
 moeten beginnen, ziekte, begrafenis. Moet nog zuchten als
ik het zo schrijf maar ondanks dat januari ook een beetje drukke
maand is, is nu alles wel weer beetje normaal.
 
Nu maar eens hebben over dit lekker recept dat ik gezien had bij 
@Natalieskeuken op instagram. Ik volg haar al een tijdje en ze maakt
heerlijke gezonde recepten onder andere ook heerlijke smoothies.
Haar site Natalie's keuken leven zal ik je ook zeker aanraden
om te gaan bezoeken voor heerlijke gezonden recepten.
 
 
Dit is mijn versie van het recept en ik vond het heerlijk heb er nu
al weer trek in misschien van het weekend nog eens maken.
 

Ik noem het maar: pakketje geitenkaas salade :-)
 
Spinazie
walnoten
snack tomaatjes
honing (voor de dressing)
bladerdeeg
geitenkaas
 
 
De geitenkaas stop je in de bladerdeeg en stop je in de oven totdat
de balderdeeg gaar is en mooi kleurtje heeft. (die van mij is beetje bleek
gebleven had balderdeeg niet ingesmeerd met een eitje ;-)
Ondertussen je bord vullen met verse spinazie, doormidden gesneden
tomaatjes, walnoten als laatst beetje honing erover heen. Als de baderdeeg
 gaar iskun je hem uit de oven zo op je bord leggen.
 
Eet smakelijk!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten